är man inte alkis - är man ingen äkta punkare

Chacha bloggen! Hehehe..


Ligger och är lagomt trött, ska snart försöka sova. Har suttit och kikat runt på tHe iNteRwEbZ och redigerat bilder tills nu. Har börjat samla ihop några bilder från mars som jag tänkte lägga upp! Planeten alltså.

Här kommer några bilder från 03/24:



























En bild som Linnea tog på mig, no homo. Hahahaha!
Tillägnad Luddy.




Fan vilken ego-tripp det blev, aja. Fler bilder imorn, lite roligare också.
Släng upp en kommentar så jag får höra vad/om du gillar med bilderna.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan, nu har jag valt ut veckansblogg finalisterna och du blev en av dem som fick chansen att vara med och tävla. Börja få röster nu :D



www.starcevic.blogg.se

2010-04-20 @ 19:08:34
URL: http://starcevic.blogg.se/
Postat av: kathinka.

miiiiiiiiin prinsesskrona. <3

2010-04-24 @ 03:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0