On the move

Hallåj!

Sov hos älskling igår, så det blev inga bilder eller inlägg igår. Jag skrev ett inlägg på bussen igår på väg dit. Men det blev nåt fel när jag skulle publicera det...

Idag är det i alla fall fredag, och alla vet ju vad det betyder. FREDAGSMYS!! Hehe. Nu ska jag snart hem och hämta ett viktigt papper, för vi har nationella prov på skolan, i svenska. Vi ska skriva en uppsats i temat relationer, får hoppas att det går bra då. Eller utmärkt! Haha. Efter skolan, vilket blir runt 10-11 beroende på hur snabbt jag skriver. Så ska jag skejta med grapparna, sen när älsklingen slutar så kommer hon hem till mig! Ikväll har jag inga planer alls, så vi får se var skutan för oss!

Jag är sur, för min dator är osams med mig! När jag ansluter kameran så känner inte datorn av den! Så ni får nöja er med gamla bilder idag igen! Blir nog några marsbilder.
Den här skolveckan har gått sjukt snabbt, redan helg! Skönt. Nu ska jag ta vara på den här helgen sen plugga riktigt ordentligt nästa vecka.
Nu när vi skulle lämna av Linneas lillebror så såg jag en liten unge på en sån där waveboard eller vad dom heter, en unge på inlines och tre småttingar på kickboard! Jag fick värsta vårkänslan, och tänkte på när jag och jonte ägde runt på kickboard och linlines osv, när vi var små.

Hade inget speciellt att berätta idag alla fans, ville bara skriva av mig lite!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0