Videoinlägg

Hej bloggen, tänkte bara göra ett litet videoinlägg!




Haha näe, men en rolig bild iaf. Nu sitter jag på fotolektionen och letar bilder till en massa uppgifter, har gjort klart alla. Men dom ligger i olika mappar på olika datum. Så nu försöker jag bara leta rätt på dem och lämna in.
Efter skolan ska Linnea dra med mig på stan, så ska jag vara hennes smakråd. Efter det blir det väl middag, resten av kvällen är oplanerad. Skönt!

Jag kom på ett lite nytt roligt koncept på bloggen, men det fungerar bara om NI kommenterar rätt ofta. Jag tänkte nämligen att ni skulle få önska ett bildtema på varje eller vartannat inlägg, till exempel: -Jag vill att du ska fota tema Blått! - Jag tycker att du ska ta bilder på tema Natur, tema Djur eller kanske tema Teknik.

Skriv nån kommentar om ni tycker det skulle vara roligt, eller om jag ska fortsätta som vanligt.



Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du kan ha bildtema kusin Sixten! Han vill få bli fotograferad av stora kusin snart! :)

2010-04-21 @ 15:22:39
Postat av: Alex

Det skulle jag kunna göra nån dag framöver! =)

2010-04-21 @ 16:16:49
URL: http://notanotherphotoblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tema: mörker, frihet, cykel och frukter :)

2010-04-21 @ 20:07:25
Postat av: jonathan seeman typ kanske ja

Tema Jonte, linus, kotten, longboard, solnedgång och varmt! + Sommar

2010-04-21 @ 23:07:38
Postat av: Alex

Får ta några såna temabilder då!



Jaa, det låter bra Jonte! Får vänta tills det blir riktig vår/sommar här uppe..

2010-04-21 @ 23:23:37
URL: http://notanotherphotoblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tema djur tycker jag! :)

2010-04-22 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0