Yay me

Jag vann LT's (för er som inte är från ösd, så är det iaf en av lokaltidningarna här) bildtävling med den här smickrande bilden på Linnea. Ska dit klockan fem på intervju, najjan!
Nu sitter jag på engelska B lektion och ska skriva talet till svenskan på fredag, snart ska jag träna på engelska provet som är på torsdag.
Uppdaterade ingenting i lördags, jag sov hos Linnea i fredags och på lördagen skejtade jag hela dagen och var på UE med Erik, Linus & Adam i brunflo på natten. Igår skejtade jag också hela dagen, blev ingen update då heller.
Min kamera kan fortfarande inte anslutas till datorn, så inga nya bilder än...
Ciao.

Kommentarer
Postat av: nikita

MEN GRATTIS! :)

2010-04-26 @ 11:20:09
URL: http://typnikita.blogg.se/
Postat av: Alex

Fänks Niskita! hihihi =)

2010-04-26 @ 11:31:45
URL: http://notanotherphotoblog.blogg.se/
Postat av: Blåbärs-Horan

Skulle varit mysigt med Lite nachos på min bullfitta. Men Det var två turk bagare, och en smet. Men så var det en fes :P;PP;P:PP,p,PP;pP; Vakna ur koman king kobra

2010-04-28 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0