något som föreställer en somrig bild tror jag

Hej du nu sitter jag och drikker kokka kåla vanilji nu och jag ska skriva allt i en mening utan kommatecken för att ni måste läsa tills hjärnan eran kippar efter luft (annars kommer det sitta en läskig tjej på din sängkant inatt när du ska sova) mohahaha nu är det strax mat sen ska jag till Limpan så ska vi hitta på nåt fast jag vet inte riktigt vad Kotten kommer också hem idag så vi ska leka med honom också ikväll bilden den tog jag när jag och linnea var hos farsgubben min nu är det sommar på riktigt för det har varit riktigt skönt dom senaste dagarna och musiken får jag inte glömma just nu lyssnar jag på We're gonna be friends med Jack Johnson.
(klicka på bilden)
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0