Hej bloggish!

Kom precis in, vi gjorde inte så speciellt mycket ikväll. Bara cruisade runt lite, did shoot some hoops too! Engelska är för cool boys! Man blir automatiskt frän om man blandar svenska och engelska in the same sentence.
Åh, är tröt kile, orkar inte skriva något vettigt. Men känner att jag vill.


Just nu sitter jag och tittar på Dexter och tittar på random pics på the inTerWeBz. Tänkte också kika och sortera bilder från rugbyn idag, kanske kan bli en till uppdatering inatt om ni har tur. Känner att jag vill komma igång med bloggen igen, inte uppdatera tre gånger per vecka, utan flera gånger varje dag t.om.


Nu kommer en bild som jag tog för ett tag sen och redigerade idag, vet inte riktigt om jag gillar den mer med bara den vänstra bilden eller hela som den är nu. Lämna en kommentar vet jag, det är ni dåliga på. Men om du nu orkar läsa, och följa min blogg så tycker jag att du ska lämna lite kritik! Bra eller dålig, så blir jag glad.


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Blåbärs-Horan

Snubben i hatt går på wargen

2010-05-08 @ 10:37:52
Postat av: Alex

Jaha, han är ju stekig iaf! hehehe.

2010-05-08 @ 12:46:23
URL: http://notanotherphotoblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0