Hej dudes & dudettes!

Sitter i odensala hos Linneas låtsaspappa nu, vi ska snart ut en stund. Har varit hos far med älsklingen i helgen, igår var vi på badet. Var länge sen man var där nu. Jag minns när jag och jesper var där varje dag i två veckor när vi var små. Men nu var det inte lika roligt längre när man är större, då blir man typ less efter nån timme.

Har fotat rätt mycket i helgen, så uppdaterar när jag kommer hem med bilder.

Igår så låg jag och Linnea och tittade på film hela kvällen, åt god mat och började titta på Veronica Mars, som vi fortsatte att titta på när vi vaknade kl 8 imorse, pigg var vi också. Sen så tittade vi på några avsnitt av Gossip Girl. No homo Alex, no homo.


Kommer några bilder från telefonen som jag tog på Oliver på skolan för ett tag sen.











XOXO, Alex.

Kommentarer
Postat av: louise

på tredje bilden liknar han tjejen i napoleon dynamite som säljer remmar! hehe

2010-05-24 @ 00:34:36
Postat av: Alex

Fan vad bra att du såg det också!

2010-05-24 @ 09:11:32
URL: http://notanotherphotoblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0