walk of crossprocess



Tallahoe! Just nu så sitter jag i bilen på väg till älsklingen min. Det här har varit en rätt skön dag, först var jag ute och fotade lite, sen så gick jag ner och tränade. Efter det så gick jag hem och duschade, sen kom lunis till mig en stund nu innan jag skulle åka.



Jag har inte träffat Linnea på nästan en hel vecka nu när hon har varit i Oslo.. Saknar henne som en tok, tur att jag är på väg dit nu, annars skulle jag snart ha blivit galen. Kommer bli jobbigt i sommar när hon ska till London i tre jefla veckor.. Men nu får jag vara glad att jag får träffa henne iaf!




Här är några bilder som jag tog idag på förmiddagen:





















Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0