grattis brushan

Två Oslo-bilder till. Tänkte att jag ska lägga ut lite bilder som jag tagit senaste veckorna. Dessa är ungefär en månad gamla dock. Snart kommer jag ikapp och lägga ut bilder som jag tagit samma dag igen!

Sitter just nu på skolan och har Samhällskunskap, har gjort en powerpoint presentation om Socialdemokraterna. Själv så är jag så mycket för politik som Saudi-araber är intresserad av sand. Det finns mycket runt omkring dem, men inte bryr de sig om det.

Idag fyller Pauline Wallberg Also Known As - Brushan, klaven på det! Gratulationer brushan och ha en bra dag! Kommer nog dit ikväll och grattar, kanske tar en tårtbit också.







Ciao.
2010-09-14 @ 10:19:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0